mandag 14. september 2009

Elsker familie....

....gjør jeg. Og at familien min har blitt enda større er sikkert og herlig!! 

I helgen var vi på besøk hos onkel og tante i Grong. Skikkelig spennende, og jeg må si at jeg var glad for at de først hadde besøkt oss på Røros. Mange i min nye herlige familie kom innom mens vi var der og det var mange følelser som surret rundt i helgen. Mamma og onkel Patrick så sin bror for første gang og spenningen i bilen dit var til å føle på. Men det gikk fint for alle og vi kosa oss veldig! 

Her er de tre søskene: Johan Patrick, Tove og Jarle.


Tante Ann Helen (Tuppa)



Rune, (søskenbarn).




Andrè, (søskenbarn).



Helena (datter til mitt søskenbarn)



Karina. (datter til mitt søskenbarn)




Søte Marcus (sønn til Karina)





Søte Eskil (sønn til Karina)



Joakim (sønn til mitt søskenbarn) med kjæresten Linn.

Deres nydelige sønn, Phillip Leander. En skikkelig hjerteknuser.





Vendelà og Malin, døttrene til Helena og Karina. To nydelige jenter!!



Og fine Stein William.




Som alle kan se så er det en fin gjeng. Skikkelig koselig og veldig godt å komme inn i en så fin og varm familie. Nå gleder jeg meg bare til å møte resten av gjengen. Familiens herlige overhode er tante Ann Helen. En varm og fin dame som er til å spise opp. Så snill og positiv. O g så har vi onkel da. Søte onkel Jarle. Skulle ønske jeg kunne krype inn i hodet hans å få med meg noen av tankene hans, og de må være mange. Han har jo tross alt blitt bror til 4, onkel til 12 og gammel onkel til 7. 

Tusen takk til dere alle for en god helg. En helg med mye latter, følelser og mange inntrykk. Familie er toppen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar