mandag 14. september 2009

utfordring!!

Har fått en utfordring av datteren, Mari. Må skrive om 10 ting jeg er avhengig av. Ikke personer, bare ting.

Så her kommer de, i tilfeldig rekkefølge:

1. Pc`n. Må innom fjesboka med jevne mellomrom og betale regninger gjør man jo bare over nett for tia.  

2. Røyken. Skulle ønske at jeg ikke var avhengig av den, men det er jeg dessverre! Men den skal bort!!

3. Lightern. Ingen røyk uten ild....eller va det ild uten røyk :)

4. Innleggssålene mine. For at jeg skal gå riktig, min mamma syntes at jeg gikk som en ku, og det måtte jeg gjøre noe med.  Møøøøøøøø!!

5. Mobil. Sånn er det bare. Har jo all familie langt unna. Og jeg føler meg naken uten!

6. Post it lapper. Alderen begynner å sette sine spor. Trener hodet med kryssord og sudoku.

7. Kaffe. Denne herlige drikk tilfredstiller alt og jeg trenger den for å våkne og for å holde meg      våken!     

8.Bilen. Bor jo uti skogen.

9. Veske. Den inneholder "livet" mitt, er gjerne alt for stor og alt for full! Veskemani!!

10. Lommelykt. Dama er jo mørkredd , og hunden ut!!

Der har vi de....har faktiskt kommet på to ting mens jeg skrev men de får bli med neste gang.  Sender utfordringen videre til min kjære Morten.

1 kommentar: