lørdag 3. oktober 2009

Hipp hipp Hurra.......

....for Morten min. No har vi kommet godt igjennom enda en bursdagsfeiring. Morten min ble 46 år idag og det var 16 stk som kom innom på sodd og kaffe og kaker. Folksomt i vår lille stue, men gud så koselig. Det var Bård og Stig fra Brønnøysund, Kjetil og Terje, Børre, Berit , Vegard, sigrid og Asgeir, Svigerfar Kjell-T, Mette, Ove og Liv, Thor med Emma og Håvard. Dere kan tro det ble varmt innpå stua med alle de og flere stearinlys. Godt med en røykepause på verandaen innimellom. :)

Morten fikk Jerngryte (med sauskurs), 3 flasker rødvin, Snapseske med 10 forskjellige snapser, flakslodd, perling, krigsbok, hodeskrubb og ruller til barten :) og perling (en fin hund), hjemmelaget flatbrød og jordbærsyltetøy.
Av meg ble det en hotell tur med teater. Vi skal se tyskertøs den 21 november. Gleder oss til den!!!! Mat på Jonathan og spa og overnatting på Britania. :)

Savner familien min , merker jeg når jeg er sammen med familien til Morten. Skulle ønske de var her de også...men men, skjønner jo at det ikke er så enkelt da. Håper jeg får treffe jentan mine neste helg når jeg skal til byen. Morten drar jo til Paris, og da rømmer jeg til trondheim. :) Gleder meg!
Da blir det nytt bursdags selskap....Mart kart (Marthe) blir 18 år. Gud som de der ungene vokser.

Men før det så blir det en tur til Tynset sykehus om onsdagen....gruer meg. Synd at Morten ikke kan bli med, kan ikke si at jeg liker å dra alene. Men det går vel bra det da....snufs! :( Men må se det som en positiv sak, nå blir jeg endelig sjekka...!!

No blir det sofatjeneste og kos fremfor teven.
Nuss på næsa...(som om noen leser dette....fnys!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar