tirsdag 6. oktober 2009

Kun få timer....

....til jeg drar til Tynset. Har gått på Laxabon idag...uff...unner ikke mine fiender det. Drikke lunka saltvann..fysj. Og atpåtil 4 liter av det. Ikke bra! Er jeg ikke tømt no , så blir jeg det aldri! Å så sulten, hungern slit i meg og jeg tenker på hamburger, taco og pizza. Tror tilogmed at lutefisk hadde gått ned no..hehe. (Og det skal litt til)Men så har jeg ikke spist siden halv 2....og da ble det bare en yougurt. Etter undersøkelsen i morra, så blir det straka vegen til mat med smak på.

Ellers så har det blitt skikkelig vinter på Røros. Snøen ligger hvit på bakken og kuldegraderne sniker seg på. Vi har fyrt i peisen i kveld...kos kos kos. Er glad for at Morten blir med i morra tidlig, så trøtt som jeg er om morran så er det vel ikke forsvarlig at jeg skal ut på snøføret!

No er kl midnatt og det virker som om magen har roa seg. Skal prøve å sove noen timer. Så: sleep tight, dont let the bedbugs bite....moahahahah.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar