tirsdag 22. februar 2011

Modern Talking - You're My Heart, You're My Soul ....

Gode venner er deilig å ha. Og det må man fortelle til dem. Denne er til Berit, som tar så godt vare på meg nå når jeg har det vanskelig. Gla i dæ, Bebe min.

Fikk inspirasjon til denne på nettet. Glemte å skrive ned adressen og klarer ikke å finne den igjen. Skal legge til den så fort jeg finner den. Der var det såååå mye fint.






















Legger inn denne på utfordringen til anonyme scrappere. Scrap sangen.




2 kommentarer:

  1. WOW!!!!!! Det var lekkert, Katarina :)

    Jeg likte veldig oppsette med blomstene :)

    Teksten passer veldig bra med kortet som er formet som et hjerte :)

    SvarSlett
  2. Beautiful creation. I love it. The flowers are arranged beautifully.
    Hugs Bonnie

    SvarSlett