onsdag 9. februar 2011

Sååååå gla i.....

....Kine mi!
Hun og Oda Sofie skal komme til meg idag og være sammen med meg mens Morten er i Sverige med jobben. Så snill er hun at jeg følte jeg ville gjøre henne litt glad. Og da må jeg jo lage et kort til henne! :)
Så et bordkort i en blogg (husker ikke hvilken) og da fikk jeg skikkelig inspirasjon. Gjorde den litt større og da funker det som kort også.
Kjærlighet er gode venner! ;)

I looooooooove....

.... my Kine!
She and Oda Sofie is to come to me today and be with me while Morten is in Sweden with his job. She is so kind that I felt I would like to make her happy. And then I have to make a card for her! :)
Did see a place card in a blog (can not remember which one) and then I got really inspired. Did it a little bigger and now it works as a card too.

Love is good friends! ;)













Love you, Kine

























You are unik.




































Sender inn mitt kort på disse utfordringene:
Submit my card to these challenges:
Kort o mania : Alt er lov, men ikke 15x15.
Wild Orchid Challenge : Love is....

3 kommentarer:

  1. For en nydelig gave! Tenker venninnen din blir veldig glad for denne :-)
    Lekkert pyntet og stilig form.
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Spännande vikning och fint kort!
    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

    SvarSlett
  3. For et lekkert og spennende kort du har laget!
    Lykke til på utfordringen!

    Ha en fin kveld!

    -klem

    SvarSlett