mandag 11. oktober 2010

Hei hei! Nå i helgen leide vi Galåen samfunnshus og hadde åpen kort- og scrappehelg.
Det ble veldig lykket men vi skulle vel ha hatt litt flere folk innom. Vi var litt uheldig med at det var vinterferie helg. Men det var 11 som var innom for å jobbe litt og 6 stk som var innom for å se og shoppe litt. Ja, for vi hadde jo "Heidis hobbystuggu" der hele helgen. Og det var herlig kan jeg si. " Ohhh, jeg skulle hatt blå blomster" og så gikk vi i "butikken" å kjøpte. 10 % fikk vi på alle varer.
Vi lurer på om vi skal ha en helg i november også men det kommer jeg tilbake til.
Men det ble en produktiv helg....phu....5 nye innlegg med ting jeg laget!

Dette var et vinmagebelte jeg så på nett. Den måtte jeg jo bare finne ut av...:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar