fredag 21. januar 2011

Morsdag

Da er det ikke lenge til morsdag og jeg har laget en eske til å ha gaven i....for anledningen sjokolade. Sukkersött og Thats just so cute har utfordring med sjokoladeeske så jeg passer på å legge den inn der.
Jeg har brukt et mor og datter-bilde som jeg liker veldig godt og bruker derfor ikke så mye pynt. Bildet pynter boksen i seg selv synes jeg. Boksen har jeg laget med tutorial og inspirasjon fra Randi , eskedronningen! ;)





















Jeg vil lage en morsdagshilsen til å sette under lokket.

Ha en knallfin helg!

Klem....

12 kommentarer:

  1. For en utrolig vakker gave-eske!!! Nydelig bilde og mønsterark:)
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig box <3
    Skulle ønske jeg var flink til slikt, her går det i strikking.
    God helg til deg også

    SvarSlett
  3. Guriland, så lekker denne ble!!!! Nydelige farger, og nydelig gjenomført. Det ble sååå flott med "knotter" under. Den ideen må jeg kanskje låne en gang...:)
    God helg, og klem fra Marianne:)

    SvarSlett
  4. Dette var en nyydelig eske! Og så stilig å kombinere den med morsdag! Heldige mamsen :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  5. ÅÅ så fin eske!Hun som får den blir nok glad:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så flott den ble, og likte godt ideen din med føttene på eska. Utrolig lekkert det vintage bildet

    SvarSlett
  7. Denne er bare lekker og kreativt laget. Tenker på de stilige føttene.
    Legger meg til som følger av bloggen din
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  8. En vakker boks med deilig innhold, Katarina!!! Et herlig motiv. En perfekt morsdagsgave ;)
    Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  9. Så lekker sjokoladeeske. Flott motiv og vakkert mønskerpapir.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Klem :o)

    SvarSlett
  10. Så flott du har lagd esken. Nydelig papir du har brukt!
    Ha en super dag!

    -klem-

    SvarSlett
  11. dejlig æske, den skal nok gøre lykke. God torsdag til dig

    SvarSlett
  12. Herlig eske! Perfekt for morsdag (som jeg rent har glemt igjen, hjeeeelp, er det mulig!). Nydelige farger du har valgt!


    Takk for at du deltar hos oss i TJSC! :)

    SvarSlett